Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Rasmus - 30 mars 2009 22:28

Jag har en steroveckarklocka som varje morgon kl 7 spräcker på med Spice girls musik. Själv ligger jag där i sängen och vill inte gå upp. Spice girls musiken varar i 20 minuter. Innan nästa medel som ska få mig att gå upp kommer. Väckar klockan. Men även fast den finns händer det att jag kan komma en 20 min försent till skolan. Är en riktig seg dragare och i fredags frågade min bildlärare om jag hade en väckarklocka. Tro mig jag har två :p


Är du en person som gillar gå näck? att gå runt hel naken i huset?Jag gillar det inte och blir alltid lika nervös och pirrig varje gång jag gör det, även om det inte är någon hemma. Fantsier om att grannen står med kikare i fönsteret  kommer och det dröjer inte lång tid innan kläderna är på igen.


Jag vet inte om jag är konstig men jag känner mig så oskyddad när jag är naken. Skulle aldrig falla mig in att sitta som gubbarna i simhallens bastu. Bredbent och naken med en öl i handen. Inget för mig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards