Direktlänk till inlägg 9 april 2009

Eikesdal

Av Rasmus - 9 april 2009 16:40

Imorrgonbitti tidigt på morgonen drar det iväg till Nogre. Rättare sagt. Eikesdal. I en hel vecka under påsklovet.  Där ska vi ( familjen och kusin) åka offpist, gå på tur och bara njuta. Packningen är packad till en tredjedel men snart är det färdigpackat. Jobbar på att bli färdig men man kan säga att jag är lite i funderingsfrasen nu, om vad jag ska ha med mig. Titta gärna in hemsidan:

 http://www.eikesdal.no/web/


Det är det ställe jag ska till:) längtar redan nu tills jag får kliva ur bilen efter den tolvtimmar långa bilresan.  Om jag kommer hem levande så kommer jag självklart lägga upp lite bilder. Är själv lite orolig. Laviner och branta stup kanske inte är någon Rasmus kombination men men. 


Detta blev en kort blogg och tyvärr kan jag inte svara på sms. Har nämligen slut på pengar.

Glad påsk!



 
 
Ida Palander

Ida Palander

9 april 2009 19:34

Ha ett trevligt lov i norge.
Glad påsk!

http://www.livetomida.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rasmus - 21 juni 2009 20:01

Med Håkan Hellstöms låt, "Nu kan du få mig så lätt" i bakgrunden skriver jag denna blogg som vars ide blev till en dag när jag cyklade hem från jobbet. (Dellner couplers i vika) Där jag jobbar som lagerarbetare och anledningen till att jag inte h...

Av Rasmus - 13 maj 2009 23:14

Idag kommer den sista delen av mina drömyrken. Vägarbetare. Något som en sommardag bara kom in, och som jag inte är riktigt säker på om jag vill vara livet ut. Med tanke på förslitningsskador och säkerheten ute på vägarna är ju inte den högsta.    D...

Av Rasmus - 6 maj 2009 16:49

Del 3 av 4   Nu menar jag inte skräddare som flyger ovanför vattenytan utan att jag ska bli en skräddare. En som syr, som har hemmasydda kläder. Hjälper folk att sy om byxor så de får bättre form. Utvecklar nya plagg osv. Jag tycker om tanken och kan...

Av Rasmus - 4 maj 2009 13:18

Här kommer fortsättningen på mina 4 drömyrken.    Kock - Vad vill du bli när du blir stor? frågar Faster. Rasmus som är 4 år tänker på de få yrken som han faktiskt kan. Städare. Kassör och kock och några till. På tungan sätter han: - kock, svarar ja...

Av Rasmus - 29 april 2009 22:50

Idag har jag varigt i stocklholm och tittat på när min mamma har gjort sin halvtidseminarie i sin forskning om behandling av kolpatienter på bästa sätt. Så på Karolinska sjukhuset har hon presenterat sin forskning så här långt och jag var nog inte de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards