Alla inlägg den 2 april 2009

Av Rasmus - 2 april 2009 11:37

Nu sitter jag här med solen utanför fönstret.Glad och rofylld över att min mattelärare skulle till Ystad i skåne och därmed var matte och Cadlektionen inställd. dvs. Alla lektioner för dagen och det känns så bra att sluta elva istället för fyra. Jag har ju idrottsprov imorgon och jag behöver underhålla mig själv lite på nätet innan jag pluggar inför det.


Men även fast jag är ledig så måste jag till Stadium och lämna in mina nya skor vars snörningshål gick sönder efter bara några dagars andvändning. Och säg om jag blir lite illsken över att sätta på mig vinterkängorna igen.  Våren är här ju:) bort med kängor och vantar, och in med hängslen och t-shirt.


Det där med hängslen var att förra helgen köpe jag ett par. Min nya stil som jag kallar det är:


Mörkblå chinos, vit, eller ljus t-shirt och svarta hängslen. Snyggt. Men eftersom våren/vintern hänger kvar är det lite kallt. 


Idag blir en såndär fixardag, kom på att jag måste åka till Dellner i vika och lämna in en lapp om att jag vill jobba där i sommar igen. Jag hoppas på det bästa och jag kan säga att jag har tur att jag jobbade på dellner. ett företag som går bra i lågkonjunturen.


Ps. Cad är ritteknik på datorn och här kommer två bilder. En på snörningshålet som var trasigt och på mig i hängslen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards